Wednesday, July 20, 2011

Segmen | Aku couple dengan SifuMuz

Assalamualaikum!

Dah, dah, jangan nak buat muka terkezut kera. Hehe. Memang saya dah couple dengan SifuMuz yang misteri lagi hairan tu. Yang banyak entrinya pasal virus, banyak ajar pasal IT. Korang tak kenal? Haaa, KLIK SINI.


Haha. Lawak lah, mana ada couple betul betul. Ni segmen dari Bosh UF. Korang ada rasa nak join klik je header beliau atas tu.

Korang nak tahu kisah cinta kitorang yang dikarut oleh SifuMuz saya ni. Jom KLIK SINI ramai ramai. Korang jangan nak termuntah hijau, purple, pink, biru lak baca entri beliau nanti. Bukan saya yang minta dia tulis macam tu tau. Haha.

Kalau siapa yang belum kenal dia, pergi follow dia cepat cepat. Blog dia best tau. Dia pakar IT. itu yang saya panggil dia SIFU. Sebab dia ni ala ala SIFU IT lah. Chewahhh, bangga le tew.

Kalau korang masuk blog dia rasa macam gelap je, korang taapayah nak cadangkan dia tukar background kasi cantek cantek ke, kasi cooler ke, sebab beliau tu memang seorang misteri okeh. Memang sangat misteri. *siap kau aku datang Sabah untuk grad nanti.akan ku cari mu sampai ke lubang tandas.haha*

Jadi sekarang apa apa pon, SifuMuz ni milik saya sorang, ye, milik saya seorang. Ada faham? Haha. Bukanlah, dia milik saya untuk segmen ni je beb. Dunwori k.

Ok, Bosh UF, dah settle untuk segmen Bosh UF.

p/s:Hencik UF, dah dapat couple belum untuk segmen u sendiri? Hehe.

Terimakasih sudi baca! (:

4 comments:

  1. erk.. igt kaple ngan akak haha

    ehhh tak la, akak bukan askar wataniah, akak tetap punya :D

    ReplyDelete
  2. Hai sang hawa...hehe

    ReplyDelete
  3. HAHA . ame singgah dari segmen Umar Faruq ! nie , nak wish semoga bahagia dengan pasangan anda ya . HAHA . :)

    have a great day ahead ya . and if possible , sampai kan salam ame pada pasangan anda . HAHA .

    ReplyDelete
  4. betul2 kapel ea cik opie?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers