Thursday, July 7, 2011

Saya Dah Nak Kahwin!

Assalamualaikum!



Haha. tajuk je bikin gempakz. Haha.

Grrr! Apa harus ku buat? Jeles gila tengok kenduri kahwin kawan kawan, sedara mara, kawan kepada kawan, sedara kepada kawan, sedara kepada sedara, almaklumlah, FB kan ada, dapat lah stalk photo orang yang yang kawen!ala, kan orang kawen mesti ada sesi photoshoot yang mantop mantop kan? Kena lak abang sedara dan beberapa kawn saya photographer profesional.

Lagi jeles bila tengok Video kahwin Tomok dan Ayu!

Dah rasa macam nak Kahwin pula! OMA(Oh My Allah, Oh My God dah taaboley guna k!)
Oh, Tidak. Saya baru 22 ok, ye, saya baru 22, apa? Tak caya? *singsing lengan* Ni nak kena ni! Saya tahu, ramai cakap ghope saya macam umur tu kena tambah 4-6 tahun. Cesssss! Akibat berbadan sasa tapi pendek. WTHuman!

Ok, bukan nak bebel pasa muka saya yang awet tua, tapi nak cakap pasal perkahwinan! Entah macam mana lah majlis saya nanti eik. Bila tu? Hahaha, taapernah pikir pon sebab kan i ni masih teralu muda. Banyak hajat tak tercapai lagi sebelum bergelar isteri kepada sang suami. Dunwori, i'm single pringle ok, taada maksiat boleh buat. LoL!

Dalam keluarga saya semua masih purely family members sahaja, tiada ahli baru lagi. Oh, saya tidak sabar nak dapat ipar! Esp abang ipar sebab saya tiada abang, dapat abang ipar pon wokey lah tu!

Tapi takda siapa yang ready nak kahwin. Saya? Eh, ada gak yang nak kena tenyeh ni. I'm not ready ok. Grad pon belum, apatah lagi kerja. Dah lah sekarang susah nak cari kerja, berlambak lambak lepasan ijazah kat luar nuuu, master pon ramai gerk. Adeh! Doa-doa lah dipermudahkan segalanya! Dipermudahkan dapat kerja tau.

Jom tengok koleksi gambar-gambar kahwin ni. Semua saya curi dari FB abang sedara saya juga dari FB kawan saya, juga Mr.Google bagi *nampak sangat ada koleksi*. Hehe. taape ade watermark pon.
















.saya dan adik saya.


Terimakasih sudi baca! (:

7 comments:

  1. sweet sgt bila tgk org kahwin an.. ngee ^^

    ReplyDelete
  2. ingtkan akak dah nak kawenn saspen jer hihi kalau kawen jgn lupa jemput naa :D

    ReplyDelete
  3. @fa

    Tula, tu yang ulpoad byk gambar2 sini.. :)


    @nurul nadia nasir

    Haha. lambat lagi kot. Tula, klo dpat jodoh orang yang mampu, nak je jemput semua pembaca blog ni... :)
    it'll be great! The more, the merrier kan? :)

    ReplyDelete
  4. alamak aku bila lah nak sampai turn kawen ne... :)

    ReplyDelete
  5. @To : Reena
    :)


    @muz

    klau sampai seru, kawen lah Sifu... :)

    ReplyDelete
  6. pic yg last tu menusuk ke kalbu. adoyy.. saya pon grad lmbt lg. lg 3 taon. huu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers