Sunday, July 3, 2011

Segmen : Saya Blogger Asal

Assalamualaikum!

*Kalau nak join click banner wokey!*

Permintaan beliau saya tunaikan dengan Kadar Yang Segera.

Saya blogger asal MELAKA.

Act, saya taatahu nak tulis saya asal mana sebab saya ni lahir Selangor, mak dari Negeri Sembilan, Ayah pula dari Pahang. Saya dah lebih 15 tahun duduk Melaka, so can consider as orang Melaka lah kan? huahuahua Saya suka guna perkataan Saya orang Melaka instead of Saya asal Melaka sebab saya bukan asal sini. Hehe.

Apa-apa ja lah Labu.. hehe.. :)

Terimakasih sudi baca! (:

2 comments:

  1. lah kes tercampur2lah ne, xpa kira orang melaka jugalah ye...hehe

    thx for join ye... :)

    ReplyDelete
  2. wah,,mcam genk juga,,tp cuma lain daerah juga negeri ttp sabah,,

    salam perkenalan


    JOM KOMEN ENTRI GENK
    JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers