Friday, July 15, 2011

Contest | Saya dan Kaca Mata!

Assalamualaikum!

.Ketuk banner kalau ada perasaan nak join. Banner sebeso gajoh bertujuan untuk kipas owner contest.Haha.

Hehe. Menggedik nak join contest ni. Haha. Actually saya taabanyak gambar pakai spek hitam, yeloh, muka saya nk besar sikit, kalau pakai mana mana spek hitam for sure nampak huduh kemain siot. Hukhuk. Tapi biaq p lah, jadi saya nak gantung gambar saya yang kat bawah ni sebagai cagaran contest ni. Hehe! Goodluck to me! Wawawa!


.Gambar snap sendiri, tu yang close view. Hehe.

Story mory pasal gambar atas ni??

Ni gambar saya ambil masa nak posing dengan motor sewa saya di UMS kat tepi pantai UMS iaitu ODEC. Sunset view! Sangat syantek wa cakap lu! Ni muka penuh dengan minyak sebab baru balik dari jenjalan bandar Kota Kinabalu sebab nak pergi ambil license diving baru siap. Jadi, gambar ni gambar lama lah. Tahun 2009. Zaman tok kadok gitu! Hehe.

Jadi saya dengan berbesar hati nak tag mereka bertiga. Join tau genk!
  1. CikLolaLala.
  2. CikPOP!
  3. SifuMuz.


Hehehehehehe.........................................

Terimakasih sudi baca! (:

6 comments:

  1. wah!! thnxx tag :D insyaallah sy join ya..ehhehe

    ReplyDelete
  2. thx for tag...comel siot woo awak...hehe, kirim salam... :)

    ReplyDelete
  3. @POP
    CikPOP wajib join, mesti gempak punye... :)

    @muz
    Alalalalala, join lah, join lah. haha.... oh mr.misteri... :)

    ReplyDelete
  4. adeh.....thnx tag..tp ikutkn ati nk sekeh je ko..hahahaha..jahat kan..:p..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers