Monday, July 25, 2011

Day 15 - Korang, Saya Dapat RM1 Juta. Serius Ni!

Assalamualaikum!

Gembira beb dapat duit banyak tu. Gembira tak terhingga. Nak share macam mana dengan korang eik? Korang mesti nak kan? Nak? Nak?

Adeh. Ni entri 30Days blog challenge laaahhhhh! Haha.
Mana da saya dapat duit banyak tu. Hang gila ka hapa?

Entri ni sebenarnya bertajuk "Apa anda akan buat kalau anda ada RM1juta?" Puiiihhhhh bak kata abang long dil. Mana boleh dapat senang senang macam tu beb.

Dalam dunia realiti ni tiada istilah kalau lah. So, taapayah berangan.

Entri pendek gila sebab entri ni entri taalogik. Haha!

.Mr.Google bagi ini gambar aaa.

Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

  1. kalau saya dapat 1 juta, saya pinang awak oh...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...