Saturday, July 9, 2011

Dah Nak Grad, Senang Ke Nak Dapat Kerja Nanti

Assalamualaikum!

pergh, tajuk taaleh panjang lagi?




Saya dah nak grad. Eksited dowh! InsyaAllah bulan November tahun ni, tapi sangatlah takut kalau taadapat kerja. Saya punya kos ni bidang dia sangat luas. Mudah mudahan senang lah dapat kerja dan saya ni tak memilih sangat. I'm fine with any job as long as halal dan berbaloi.

Kos Marine Science ada minor juga. Antaranya finance, accounting, marketing, entrepreneur, management, em itu je kot. So, rasa macam luaslah pilihan untuk saya cari kerja nantikan.

Kos Marine Science itu sendiri dah luas bidangnya. Banyak lah. Maleh den nak ceghito kat sini. Haha.

Lagipun sekrang peluang pekerjaan memang banyak kat bidang accounting, dan ramai juga senior saya kerja bahagian situ. Haih. Saya tak suka, tapi kalau itulah pilihannya, I'm ok. Yela, insyaAllah lagi 10 tahun saya nak ada bisnes sendiri. Dah ada pon bisnes apa nak buat. Korang nak joint venture? Haha. Nak la tew? =P

Korang yang berkerja sekarang, alangkah bestnya. Mesti dah stabil hidup korang kan? Yang masih belajar lagi enjoy, belajar je. :)

Oklah, stop sini. Tata!

Terimakasih sudi baca! (:

8 comments:

  1. bestnyer da nak grad! tahniah... :D

    ReplyDelete
  2. ameq sns marin erk..? best x..? Cik POP baru nak msuk U bulan 9 nie..huhu..

    ReplyDelete
  3. @Cik Kay Jue

    TQ!


    @Atika Farha ;D

    Haha. klo spa dah tawarkan tu, amek jela. minat boleh dipupuk kan? haha

    @POP

    Ha'ah. :)

    ReplyDelete
  4. susah nk jangka la...tgk pd rezki. graduan mnggur byk. kbykn cmpany nk yg ada exp. tp pape pun rezki. insyaallah k.

    ReplyDelete
  5. congrats~~~hehe..
    november plak tahun ni...x pe la lmbat cket asalkan grad kan:)

    ReplyDelete
  6. @sukasuki

    mudah2an murahlah rezeki... :)


    @yayath

    betul2, syukur dah ni dapat grad.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers