Sunday, July 3, 2011

Lawak: Mustahil untuk Puaskan Kau!

Assalamualaikum!


Sekumpulan 5 orang gadis sedang bercuti dan mereka terjumpa hotel dengan tanda 'Untuk Wanita Sahaja'. Disebabkan diorang pergi bercuti tu tanpa kekasih or suami, mereka membuat keputusan untuk menginap di hotel terbabit.

Penyambut tetamu lelaki menyambut mereka dan lelaki tersebut memanglah handsome. Lelaki itu pon menjelaskan macam mana hotel itu berfungsi.

"Kami ada 5 aras. Pergi aras ke aras dan apabila anda semua apa yang dicari, anda boleh stay di situ. Ia amat mudah untuk membuat keputusan memandangkan setiap aras mempunyai petanda untuk memberitahu apa yang ada di dalam."

Jadi, mereka pon mula bergerak dari aras ke aras. Di aras 1, 'semua lelaki di aras ini pendek dan biasa-biasa je'. Mereka ketawa dan tanpa ragu-ragu, mereka bergerak ke aras seterusnya.

Petanda di aras 2, 'Semua lelaki di sini pendek dan kacak'. Still, belum cukup bagus, mereka naik ke aras 3 pula.

Petanda di aras 3, 'Semua lelaki di sini tinggi dan biasa-biasa je'. Mereka masih tidak berpuashati dan terus ke aras seterusnya memandangkan masih ada lagi 2 aras

Petanda di aras 4 memang sangat sempurna, 'Semua lelaki disini tinggi dan kacak'. Mereka rasa excited dan dan nak masuk tetapi mereka terpikir yang masih ada lagi 1 aras. Mereka rasa mungkin lebih bagus di aras 5. Jadi mereka pon terus naik ke aras 5.

Di aras 5 mereka nampak petanda yang menyatakan: 'Disini tiada lelaki. Aras ini di bina hanya untuk membuktikan tiada cara untuk memuaskan perempuan'


Hampeh. Terkono kau!

Moral of the Story:

  • Sila jangan amalkan seks bebas!
  • Jangan pikir bagus. Huh?



Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

  1. 18SX...Awas.... :)

    ReplyDelete
  2. hehe kelakar..tp betul tu, ssh nk puaskan hati org..

    ReplyDelete
  3. @muz

    Uina, mana 18SX.. teda pa2 lagi. Hehe....

    @[sutera kasih]
    Memang. Orang selalu gelojoh.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers