Monday, July 4, 2011

Contest : Ianya Menenangkan

Assalamualaikum!


.Nak join le tew, ketuk lah banner.pssst, TuanBlog Segmen, saya letak banner awok sebeso gajoh, sebab nak amek hati awok. Hehe.


Demi memenuhi syarat utama bersesuaian degan tajuk contest ni,
taadaaaaaa
-
-
-
-
-
-
-
.Gambar ni saya snap sendiri auw, Ni Jeti UMS.sunset view. Hope boleh tenangkan awak dengan ciptaan Allah yang indah ni.Subhanallah!


Satu je ayat yang boleh menenangkan saya kalau saya serabut aka tidak tenang lah kan.

"KENAPA NAK RISAU, NAK SEDIH, ALLAH KAN ADE?"*short yet meaningful!*

Hope gambar dan ayat tu boleh menenangkan TuanBlog Segman yang sedang tak tenang. Hehe. 


.Heeeee.

p/s:kadang-kadang, susah hendak pujuk hati yang sedih, marah, pilu, rajuk, gelisah, serabut tapi dengn melihat ciptaan-Nya, terasa bahawa, 'aku hanya insan biasa yang diuji dengan secubit dugaan'. Hehe.Senyum sokmo Cik Amalina!

Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

  1. Terima kasih sudi join! :)

    dah check dah :)

    em, cantik sangat gambar tu~ :)

    masih lagi dalam proses memujuk hati~

    terima kasih ye awak!

    ReplyDelete
  2. santeknye gambar tu.....


    p/s : moh joint contest kutuk blog atok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...