Friday, July 15, 2011

Day 5 - My Relationship Status!

Assalamualaikum!

Saya anti couple. Since when? Since my parents told me so. Huhu. Memang taade faedah couple ni pon. Jadi sekarang saya ni single and not available. Haha. Kalau ditakdirkan saya bertemu jodoh saya dan 'awak' adalah jodoh saya, insyaAllah. Hehe!


Kalau ditakdirkan ekonomi saya dah stabil dan ada pula orang nak masuk meminang, saya minta parents saya check-him-out, macam mana dia tu. Syarat syarat nya? Ala, biasalah, cukup imannya untuk memimpin jemaah2 nya, sedap mata memandang, cukup ekonomi nak tanggung anak orang juga 10++ babies. Hahahahahahahhahaha! Auwww! Loya lak baca tulisan sendiri! Haha!

Syarat tak utama, tinggi melebihi 167cm, kalau dapat si mata sepet ok gak, tak kurus sebab saya debob, anak jutawan.  Hahaahahhahahaha! dahsyat gak wa ni. Haha.


p/s: Blogging-looking for friendship not relationship.

Terimakasih sudi baca! (:

7 comments:

  1. mata gua sepet..tinggi 170cm something..agak2 gua layak tak..? kah kah kah...

    ReplyDelete
  2. taste boleh tahan wooo...hehe

    ReplyDelete
  3. @kim heeruul
    Ok, Kim Heeruul-shi lepas bab tu, tapi syarat2 lain? Hahaha...

    @muz
    Kalau 3basic syarat tu takde memang agaknye taklayak jadi suami kot. Huhu. Be ready to be responsible. Syarat2 yg seterusnya tu bukan wajib pon. Haha!

    ReplyDelete
  4. knapa tinggi lebih 167? nie msti malas beli tangga suruh panjat cabinet ni :D

    ReplyDelete
  5. cik bunny promote blog anda :)
    http://inspirebunny.blogspot.com/2011/07/lelaki-yang-paling-sesuai-untuk-aku.html

    ReplyDelete
  6. Waaaa, bagusnya. Eh, nak anak jutawan?? Kalau bapak dia yg jutawan tu xnak kasi harta, cmne?? Hik3. Semoga cita-cita tercapai. Amin. =D

    ReplyDelete
  7. Fufufufufu. Kemain lagi impian diaa.. Tak salah pun berangan. Nanti dapat macam dlm checklist :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers