Sunday, July 24, 2011

Serius Panas Tengok Perempuan Bertudung Posing Macam Ni!!!

Assalamualaikum!

Pergh, dah macam WW pula bila malas nak tulis entri, tapi nak letak gambar je. Tengok tajuk pon dah tahu isi, ye dok? Haha

So, inilah gambar yang buat saya panas. Macam perempuan tutttt je. Huh!

.Sumber dari google ni.

Bukan salah saya, saya ada google something, keluarlah muka dia macam neh. Maksudnya, beliau yang menulis entri yang lebih kurang sama macam entri saya ni dan turut menyelitkan gambar ni.

Haih, posing terbelit belit lidah, tersondol sondol lidah, terjelir jelir lidah, bagi saya posing macam tu sangatlah memurahkan diri. Haih, takda posing sopan sikit ke awak?

Boleh je posing macam ni, tapi sial, eh typo lak, sila jadikan ia KOLEKSI PERIBADI ANDA SAHAJA. okeh mokeh?

Entri Lebih Kurang Bikin Saya Panas dan Pelik : Jumlah Perempuan Bertudung di Malaysia Bertambah????? 

p/s: mesti korang akan cakap, lantak dialah macam mana dia nak posing, kubuq dia kot. Lantak ah!

Terimakasih sudi baca! (:

11 comments:

  1. tudia dia sorg ja ad lidah
    kita xdk

    ReplyDelete
  2. kannn. bajet cun la tu. kite yg tengok ni pulak rase malu. huuuu

    ReplyDelete
  3. ramai yg marah gmba mcm tu .
    #nnt org bukan islam fikir perempuan bertudung takde adab -,-

    ReplyDelete
  4. opie saya rasa saya kenal dia, masa BW saya pernah jumpa dia...

    ReplyDelete
  5. saye pon xbrape setju posing cmnie.cam agk xsopan kan2 :D

    ReplyDelete
  6. sokong pendapat anda!!!
    kenapa mesti macam tu?
    memang tak sesuai nak tayang kat public..
    tpi klu ditegur mesti ada jwpn dia..sentiasa memberi alasan.huhu

    ReplyDelete
  7. mgkin dia xtau kot apa mksud simbol jelirkan lidah bagi seorang perempuan tu huhu

    semoga kesilapannya tu cepat2 dia ketahui & berubah..

    ReplyDelete
  8. bila lelaki sound gatal2, die ckp lelaki tu jahat... diri sendiri yg menjemput nafsu org lain... nasib baik aku ni susah nak tergoda dgn aksi2 cmni... hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers