Monday, July 4, 2011

Gegar Blog Julai 2011

Assalamualaikum!



Ok, saya tahu, saya ketinggalan, baru sekarang nak join. Hari tu nak join pastu asyik tangguhkan je. Last2, baru teringat. tinggal beberapa minit je lagi. Uhuk!

Kalau nak join, klik banner ok.

Lagi sat, serius takda idea nak wat pe dalam entri ni sebab last minute kowt. Haiyak! Bosh Ben, sila jangan pandang saya sebelah mata dek kerana entri ini yang teramatlah cikai mahupun blog ni sangatlah daif.Waaaa, nanti saya nangis dibawah air jatuh 8 hari takda malam. Waaaaa.. Eh, Bosh Ben pandang enteng ke pada blog daif macam saya? Ce jawab, ce jawab. Ofkos le idok!

Ok, stop the nonsense oPiE!

Terimakasih sudi baca! (:

12 comments:

  1. singgah dr belog MTT tuk gegar blog anda =).

    ReplyDelete
  2. Hi! Salam kenal...Datang sini nak gegar blog dgn segmen BA!! da folo juga....^^

    ReplyDelete
  3. Salam cik opie,
    Msred datang gegar sini....

    msredcheesecake.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. singgah gegar dan follow sini

    ReplyDelete
  5. 121th follower datang singgah sini =)

    jom lawat Sarang Jerung:
    Sarang Jerung

    dan jangan lupa like page di Facebook jika sudi:
    Sarang Jerung on Facebook

    ReplyDelete
  6. Salam...

    Datang sini nak GEGAR belog awak...
    Nice Blog...

    Salam perkenalan...

    Selalu-selalu singgah My Blog...

    -Adios-

    ReplyDelete
  7. datang sini gegar2 dan follow.. :)

    jom singgah sini..

    http://salimharmanain.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    thanks :)

    ReplyDelete
  8. datang gegar sini... nnti jemput2 lah singgah ke blog saya yer...

    ReplyDelete
  9. datang menggegar!!
    follow cik yana if sudi
    :)

    gegar balik my blog k

    ReplyDelete
  10. singgah sini dr segmen GEGAR BA..

    ReplyDelete
  11. jom singgah ;)

    http://lenloy-closet.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers