Saturday, July 2, 2011

Saya Nak GA Dari Korea dan Bandung!

Assalamualaikum!

Photobucket

Ayoyo. Tajuk tu dah gempakz.Mana taknya, korang saya ni minat Korea. Ayoyoyo, wajib menang ni. Macam mana nak menangkan diri eiks? Ada cadangan? haa! Jom jumpa bomoh! Weh! Gila ka hapa huh? Khurafat tu beb. Hehe. Guro senda manje-manje lerh. LoL~ *saya masih ada iman kowt*

Ala, taapayah lah tanya macam mana nak join, macam biasa lah, pergi ketuk cun-cun, hensem-hensem, kat banner atas tu. Lain dari lain banner dia sebab biasanya orang lain just copy image or save image then upload, or copy link tapi beliau sudah memberi link dibawah banner kat entri beliau. *canggih-canggih, erk, ke aku yang ketinggalan? hehe*

Lately, saya suka bebel. Entri GA pon nak bebel panjong-panjong, lebo-lebo.Ayoyo. i need pill methinks. LoL!

Taape, kalau korang yang busy musy tu, taapayah riso oke, sebab GA ni terbuka sampai mid-aug kot. Lama lagi, korang chill je wokey. Yela, mana tahu korang nak reka entri yang top-top untuk pikat hati TuanGA ni.. Hehe. Btw, saya telah bebel dengan panjangnya, Opie, could you pleaseeeee, Okey, roger!

Mereka Yang Bertuah Menang DiTag:

:::SifuMuz:::
:::CikFarha:::
:::CikPoya:::
:::Hasmawani:::
:::nishiya:::
:::ilaAqilah:::
:::KuAzhar:::
:::LinnieyMustaffa:::



Terimakasih sudi baca! (:

6 comments:

  1. wish u luck opie, ramai yang kena tag ye...

    ne mesti targer nak dapat "Fridge Magnet dari Korea" ne...hehe

    ReplyDelete
  2. thanks dear sbb tag. http://siperempuandara.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html hope bertuah ! wink wink :p

    ReplyDelete
  3. Maceh join. Gudluck!! Checked. =D

    ReplyDelete
  4. cik opie thanx :)
    dah buat..hehe
    http://ilaqilah.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

    ReplyDelete
  5. miss opie. . . thanks sbb tag . . hehehe...baru nak buat entry tue. .
    :)
    saya tag miss opie lam entry sy . .
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers