Thursday, July 7, 2011

Segmen | Jom Jalan Bah Kita!

Assalamualaikum!



Ni Segmen kedua SifuMuz. Taapayah malu-malu, moh leh joing. Hehe. Click banner wokey.

Sebagai syarat segmen ni, SifuMuz minta menulis JIKA ADA PELUANG, SAYA NAK MELANCONG KE..

ok, saya memang dari dulu nak pergi Switzerland. Dari kecik wokey. Tapi sekarang dah tukar, dah nak pergi New Zealand pulak. Sebab utamanya, dulu, dulu tau, lame dah saya taktahu New Zealand tu kat mana. Bila saya tanya kawan2 saya, slumber je diorang jawab New Zealand kat Eropahlah.

Lantas, dengan rasa curiga, saya pon pergi Cyber Cafe dek kerana dulu takda streamyx kat rumah, dan google kat mana lah si bertuah New Zealand ni. Rupanya area hemisfera selatan kot. Eropah kat hemisfera utara wokey! Rupanya New Zealand cenonit je. Dah lah sebelah Australia yang gedabak!

tahu tak jumlah kambig biri-biri kat NZ lebih banyak dari penduduk NZ tau! Haaa, hamek ko. Haha.

Jadi saya nak ke NZ untuk bersiar-siar. Cubalah google image NZ, besh nye tgk. Wuwu.

Saya nak juga pergi korea, tapi bukan untuk melancong makan angin atau makan kimci banyok2, tapi untuk jumpa Yoo Jae Suk okey dan celebrity korea yang lain.. Haha.

Oklah, segmen ni macam saja nak bagi saya berangan kan? Ke SifuMuz nak belanja saya pergi NZ? Hehe.. =P

Terimakasih sudi baca! (:

2 comments:

  1. wah NZ tu... eh sama ar, saya nak p sana gak nak jumpa bekas teacher english kami dulu, sumil tu cikgu, orang putih katakan... nanti kita honeymoon di sana ye...opsssss....

    Thx cuz join ye... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers