Sunday, July 3, 2011

JoZan Berpecah?!

Assalamualaikum!



Ok, saya malas nak bebel2, kena straight to the point sebab entri sebelum ni bebel seolah-olah dunia blog ni wa yang punya. Aiseh!

Korang ada beli Metro hari ni tak? Apa? Tempat korang takda Metro? Citt, Tipu-Tipu-Tipu-Tipu-Tipu! Taakesahlah, Kalau yang ada tu, ada baca bahagian CAK tak? Laah, jangan lah cakap saya baca part2 celebrity je kat surat khabar, part-part politik, dunia, kesihatan, etc ada gerk saya baca, tapi nak share pasal CAK ni.

Alkisahnya Johan dan Zizan dah tak sebulu? Adoidoidoi. Kenapa ni wei. Adus, dahlah beta sayang korang dua orang. Sampai hati. Mudah-mudahan korang berbaik semula sebab daripada pembacaan saya tu, korang kan akan ke London sebab ada shooting sana, so harap sangat korang dapat selesaikan apa yang tersirat wokey.

Syiok kalau korang bergabung berdua. Ok juga kalau korang solo, still lawak, tapi  mungkin tak sampai buat saya terkencit berlari lah kan. *Cit, ayat nak taasenonoh je*

Kalau korang berpecah, mungkin tahap lawak korang buat saya ketawa macam biasa je. Masa tengok final ML haritu, masa AC umum SEPAH menang, kecewa betul tengok muka Zizan. Johan still dapat control. Lepas tu siap Zizan tulis kat wall fanpage dia yang samada peminat-peminat masih sokong JOZAN tak lepas kekalahan diorang malam tu.


Wahai JOZAN tersayang, ML tu kami tengok bukan nak ubah minat kitorang, kitorang*peminat2 keras JOZAN je k* still minat korang even korang terkeluar minggu 1st  pun nye adui. ML tu sekadar nak mengangkat juara dikalangan juara. Tapi korang still juara hati kami tau! OhhEmmGii, Silalah percaya dengan kami. Wah, gitu!

Haaa, ada juga saya baca kat tempat lain katanya Zizan sombong. Wa taakesah siapa sombong, yang penting JOZAN tetap boleh memecahkan pundi kencing penonton! *Maaf, asik terkeluar ayat tasenonoh je.Hehe*

Papepon, Bulu Hidungmu Tatap Manjadi Pojaan Hati ku Nye Pun Adui. LoL~

Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

  1. jozan tetap juara di hati..owhh plz jgn bepecah !!!

    ReplyDelete
  2. alamak peminat tegar jozan ne...hehe

    ReplyDelete
  3. @[sutera kasih]

    Betul, mereka tetap juara dihati ni

    @muz

    mesti muz minat SEPAH bah kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers