Monday, July 18, 2011

Day 8 - Pergaduhan Paling Besar Saya Pernah Alami!

Assalamualaikum!

Disebabkan saya ni perempuan, jadi pergaduhan yang saya terlibat mestilah bukan hal tumbuk menumbuk belasah membelasah kan. Biasa lah gaduh dengan kawan kawan.

Memang, banyak kali dan saya consider ia taabesar sebab dah selalu berlaku. Haha. Biaq p lah, dah taapuas hati sangat, malas i nak kawan dengan u! Dari gaduh, baik jauhkan diri dan blah kan.Haha.

Jadi pindik kata, tiada pergaduhan besar dalam hidup saya. Saya pon taade abang, jadi taaboleh nak bertumbuk dengan abang. Hehe.

Bagus, entri 30days blog challenge kali ni tersangatlah pendek! Bagus, bagus!

.Muka garang saya. Gambar lama ni. 2008.time  kurus.Haha!


Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers