Saturday, July 23, 2011

Rumah Kesunyian Weh!

Assalamualaikum!

Keseorangan, kesepian dirumah. Huhu. Yela, diorang semua hantar adik lelaki saya ke SEGi College. Sebenarnya nak ikut juga tapi disebabkan adik saya yang PMR tahun ni ada kelas, so saya terpaksa tinggal rumah teman dia. Ni pun budak tu taablik kelas lagi. Jadi sensorang kat rumah.

Rumah ni dahlah panjang, nak ke dapur pon seram sejuk dibuatnya. Haha. *padah suka tengok cerita hantu*

Kesian saya kan? Sapa kesian dengan saya sila bagi saya keropok lekor satu bakul penuh! Hahaha.

Dengan 'baby'. Bukan beliau yang masuk SEGi tuh.Haha.


Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...