Wednesday, July 20, 2011

Super Junior to Make Comeback With 5th Album

Assalamualaikum!



.Individual teaser images of the members’ will be released sequentially from the 20th, starting with Eunhyuk. Oh, Eunhyuk, ko minat merah ea, sama lah kita!Hehe.

Super Junior will be making a comeback after a year and two months! Tarikh comeback diorang telah ditetapkan pada 3 Ogos nanti. Yehaa, taasabr beb!

Setiap members SuJu ni ada warna unik diorang sendiri untuk diorang punya 5th album tu nanti so semua peminat termasuk lah aku yang fanatik tahap dewa api ni dapat experience diorang punya performances yang dikatakan upgraded gilak.

SuJu ada cakap yang sebanyak mana peminat tunggu diorang punya 5th album ni, sebanyak tu juga SuJu tunggu untuk buat album tu. Diorang siap cakap yang music dan performances diorang yang baru tu demi Suju nak berkomunikasi dengan peminat seluruh dunia. 

Pergh! Ni bikin wa nak terkucil ni. Tak sabar bebenau!

source:allkpop
Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...