Sunday, July 31, 2011

Day 21 - Benda Yang Wajib Bawa Bila Keluar Rumah

Assalamualaikum!

Benda yang paling penting bagi semua saya rasa adalah purse! Oh yeah! Ke ada yang taabawa purse sebab mengahrapkan bf/gf belanja 100%? Haha. Kejam dan keji seh! Haha.

Selain dari tu mestilah HP kan. Nanti pepehal senang. Kalau bedak ke, lip balm ke, taapenting. Ada aku kesah? Haha. Tapi ini semua kehidupan sebagai seorang pelajar. Kalau dah kerja, dah ada kereta sendiri, mungkin lain. Buat masa ni, itu je yang saya bawa.

Kalau dah jadi ibu, haha, lagi lah lain. mesti kena bawa pampers and botol susu anak kan. Haha.



Terimakasih sudi baca! (:

5 comments:

  1. kalau dah jadi isteri plak?

    ReplyDelete
  2. sllu kuar bwk dompet dgn hp jer
    xpnh bwh handbeg seumur hdp
    err

    ReplyDelete
  3. Sy xske bw handbag. hehe Juz bw hp ngn purse je juga. :)

    ReplyDelete
  4. aik mana anak terlupa bawak...cume bawak botool susu dan pampers

    ReplyDelete
  5. @muz, Biar laki yang bawa kan Handbag. Haha...

    @Nyamuk Terbang & @Siti Arfah, Sama lah.... :)

    @Mohammed Faizal, Haha. @_@

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...