Sunday, July 10, 2011

Sepet Itu Menawan?!

Assalamualaikum!

SEPET itu menawan. Phewitt! Suka la tew orang bermata sepet kena puji.

Haha. Tapi seyes weh, saya memang suka tengok orang mata sepet. Tapi bukan sebarangan sepet tau. Sepet orang cina, korea, jepun, tak main lah. Nak orang melayu yang sepet. Haaaa. Memang saya suka tengok. *suka tengok je tau, taamo pikir lebih2 okeh*

Tapi kalau dah kena usha dengan orang mata sepet, tak keruan dibuatnya. Wakakah! Kalau perempuan sepet pon saya suka tengok. Jeles seh! Tapi tetap bersyukur dengan ciptaan Allah pada diri saya ni. Dah cuku sempurna. Tak salahkan puji memuji yang lain kan? :)

Ok, orang sepet sekalian, sila hargai mata anda walaupun anda mempunyai sang mata yang single eyelid. Percayalah, ia cukup menawan okeh! Jadi taapayah buat surgery. Hehe. Kalau anda ISLAM tentu anda tahu surgery atas tujuan kecantikan adalah haram. Hehe.

Ok, nak stop sini. Dengan itu, saya nak perkenalkan boyfriend(s) saya kerana mereka.............

.Cam Gigandet! Kerana dia memiliki sepasang smiling eyes!.Hehe.
(opss, dia senyum kat saya ni tau, jan jeles aaa)

.Simata sepet. Exception for him.Korean. Hehe.

p/s 1:Ok! SiMataBulat, sila sepetkan mata anda untuk pikat saya. Okeh?! Haha. Joke dear!
p/s 2:Dunwuri SiMataBulat, korang tetap ciptaan Tuhan yang cantik, indah!




Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers