Saturday, July 30, 2011

Day 20 - Hari Ke 20.. Apa Yang Terjadi?

Assalamualaikum!

Terbaek! Korang yang berumur 18-23 tahun dah tukar ic? Saya baru je tukar tadi. Haha. Dah 22 baru nak tukar. Sebenarnya boleh siap dalam 2 jam, tapi maleh kami nak tunggu terus blah. Hari selasa nanti baru ambil sekali pergi interview kerja MYDIN sementara tunggu tawaran kerja.

Lepas balik dari JPN tadi, Parents dengan adik adik balik terus *mengada ngada adik2 nak ikot*, tapi saya pergi teman kawan pergi PC fair kat MITC. Rancang kawan tu nak bawa kereta, tetiba kereta rosak. Puihhhh, shi*l lah! *Bak kata abang long Dil*. Jadi terpaksalah naik motor. Helmet pula helmet dolu dolu. Haha. Saya punyalah pakai wedges, naik motor beb. Haha. Tapi saya tak heran, janji boleh pergi jenjalan.

Korang kisah tak naik motor kapcai? Mesti rasa jatuh standard kan? Haha. Sempoi-lah beb! Haha.

Ok, tata, nak pergi main badminton lagi. Jom!

.Hari terakhir praktikal di Jab Laut pejabat Marina.

Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...