Thursday, July 21, 2011

Day 11 - Gadjet Yang Saya Ada

Assalamualaikum!

Haa, bab ni yang malas nak habaq mai. Sebab bab bab gadjet ni memang saya taalayan sangat. HP pon zaman tok kadok punya. Ada saya heran dengan iPhone? Blackbereh? Takdop, takdop. Labtop saya yang dah sesak hanya hidup dengan bantuan oksigen ditambah dengan skrin yang diganti dengan Monitor BenQ yang comel lotey, saya taakesah.

Orang lain sebuk cakap, belilah netbook, baru berape 'sen' je. Puihh bak kata 'abang long dil'. Baik gune 'sen' tu untuk beli keropok lekor depan office Jabatan Laut banyak banyak kan? Hahaha.

Serius weh, saya memang taakisah dengan gadget gadget baru yang canggih manggih kat pasaran nun, asalkan saya masih tahu apa yang berlaku persekitaran saya. Apa yang saya ada sekarang hanyalah satu handphone NOKIA zaman tok kadok, Labtop dah nazak dengan bantuan Monitor BenQ, emmmm,. eh itu je.Hehe.

Eh, korang tahu tak apa maksud gadget??? Gadget adalah satu objek kecil berteknologi yang ada beberapa function. Itu maksud pendek, nak tahu lebih lanjut, tanya pakar IT kita ni. Hehe.

.Macam ni lah monitor saya. Hehe.

Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers