Thursday, July 14, 2011

Day 4 - Benda Yang Anda Buat Bila Sorang-Sorang

Assalamualaikum!

.Cabaran hari ke-3.

Bilan sensorang kalau dirumah for sure saya akan surf internet sampai lebam! Haha. Baca apa yang taapernah baca, tengok apa yang taapernah tengok etc. Kalau dah bosan tahap dewa api dengan internet, karaoke lah pulop. Hahaha. Tula, saya dah cakap saya ni suka karaoke tau!

Kalau dijadikan masa tu ada movie berlambak dalam labtop ni, marathon movie tanpa menoleh kiri kanan mahupun belakang. Lepas tu kalau rasa bosan lagi, tahap nak muntah, saya buka koleksi Love Letter,  Family Outing dan Running Man dan ulang tayang sampai lah saya dah taaberseorangan lagi. Hehe.


.Love Letter MC by Kang HoDong.

.Family Outing Season 1, Season 2 hampehh!!.

.Running Man before JiHyo jadi permanent member.


Em, apa lagi eik. Taade kot. Tu je. Tataa! See ya next entri. Muahx!

p/s:Emosi saya sekarang sangat taastabil dek kerana kekacauan politik di Malaysia sekarang. Saya tahu i'm nothing to this country, but i'm still Malaysian and i know to judge things! Stupid AN***!


Terimakasih sudi baca! (:

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers