Tuesday, July 26, 2011

Day 16 - Guru Sekolah Yang Paling Saya Suka

Assalamualaikum!


Mak Saya!!
Dialah mak saya, dialah cikgu saya juga. Yela,  mak saya mengajar saya masa sekolah rendah. Ajar Mathematics, punyalah garang beb!!! Haha. Kat rumah garang jugerk. Haha.



Cikgu Haslina!!
Ni cikgu sekolah menengah. Dia ajar biology dan dia juga guru displin. Pergh, terbaik garang dia. Haha. Memang patutlah dia garang, dia kan guru displin. Birthday dia sama dengan saya tau!! Hahaha. Cara dia ajar memang bersemangat. Cikgu lain ok juga.*Semua cikgu2 kat SMKA Sharifah Rodziah best best weh!!* Disebabkan dia saya minat biology dan telah skor biology! Hehe.

.Posing kat Makmal Bio Dengan Beliau. Cari mana saya?Haha.

Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers