Saturday, July 23, 2011

Day 13 - Apa Pula Ada Dalam Wallet Aku?

Assalamualaikum!

Wallet pon baru je ada. Sebelum ni pakai tempat coin je sebab tak suka wallet, besar, payah nak bawa, nak letak dalam poket jeans nanti orang tengok peha macam ada ketumbuhan lak. Haha. Kalau pakai beg coin tu, nipis je, jaring jaring lagi. Eh, bukan beg koin orang kawin tu tau, yang macam mana eik, ala, yang empat segi tu je, pastu lobang lobang. Taatahu ea? Lantak p lah. Haha.

Yela, masa kat U dulu punyalah menyampah nak pakai handbag, serabut je. So, kalau pergi jenjalan, lenggang jelah. Haa, ni nak habaq, saya ni jarang pergi bandar KK masa kat UMS dulu, kalau pergi pon mesti sebab baru lepas Swimming, so terus jalan KK, so saya taapakai handbag, pakai beg belakang, kalau pergi mall yang dekat engan UMS tu mesti pergi lepas habis kelas, sah sah pergi kelas pakai beg belakang kan? Jadi pergi lah dengan beg belakang tuh.

Eh, dah lari topik lak. Haha.

Ok, apa yang ada dalam wallet saya? Saya baru je dapat wallet dari kakak saya, jadi hanya ada duit, kad ATM, kad pelajar, IC, . Em, itu sahaja okeh. Noktah. :)

.Say No To Plastic Bag Okeh.Out-of-Topic.Hehe.

Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...