Friday, July 8, 2011

Saya Bersama Artis Korea!

Assalamualaikum!

Ok, ni entri peminat korea sahaja tau. Tapi semua dialu-alukan baca jugerk. Hehe.

Korang suka edit gambar guna photoshop tak? Saya tersangat lah suka esp masa si UMS dulu. Masa belajar kan bosan je memanjang, so, luangkanlah masa edit gambar2. Haha. Korang jangan ketawa guleng guleng lak lepas nengok gambar gambar bawah ni. Haha.

Saya tahu saya syok sendiri tapi at least saya ada, korang ada? Haha.

Gambar gambar dibawah ni tak menunjukkan saya fanatik mereka, tapi cuma saya minat biasa-biasa sahaja dan rasa suka mengedit

.Saya dengan DongHae Super Junior.
.Saya dengan Minho SHINee.

.Saya dengan Siwon Super Junior.



Saya ada juga edit gambar kawan kawan saya. Ni antaranya.

.Fatin dengan Lee Byung Hun.

.Abie dengan T.O.P Big Bang.


Memang kurang menjadi, tapi ok lah tu... Haha.. Yang penting saya rasa seronok. :)

Semua gambar ni dah lama edit tau, ada tahun lepas ada juga tahun 2009. Korang nak? Haha.

Jangan lupa komen SINI ea.

Terimakasih sudi baca! (:

8 comments:

  1. mcm real plak walaupun edit...ha3...sy nak try edit letak gmbr bersebelahan anime....

    ReplyDelete
  2. gmbr xde wrna lbh real... haha.
    bt jeles je org yg tgk :P

    ReplyDelete
  3. hai..singgah sini.
    a'ah lah..menjadi.suka part donghae...(ada unsur jeles di situ)(
    (^__^)

    ReplyDelete
  4. @Mohd Yusuf

    cuba jgn tak cuba, pastu kasi tunjuk.. :)

    @MissF

    :)


    @Nur Fajariah

    Hehe...

    ReplyDelete
  5. pic yang ke 3 tu nampak real.. :)

    ReplyDelete
  6. perhhh...nice la..
    wat kan 1 bole..?
    if bleh,PM me yaw...

    ReplyDelete
  7. wohaho........ cam real beb!!
    do it for me one plz!! haha =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers