Sunday, July 24, 2011

Pesta Durian DiRumah-Ku!

Assalamualaikum!

Tu dia. Pesta durian datang lagi. Punyalah banyak parents saya beli durian tadi. Terkeluar kedua dua biji mata, pasaipa banyak sangat sangat? Sapa nak habiskan ni? Dahlah Raja Makan rumah kitorang dah berada di SEGi. Rupa rupanya nak buat TEMPOYAK beb!

Terbaek wookkk!

Hehe. Saya takda lah gila durian sangatt, tapi bab bab benda yang ada durian sebagai perisa nya, memang saya bedal tanpa toleh kanan kiri,mahupun belakang. Macam wajik durian, dodol durian, lempukn tempoyak dan pengat durian. Haaaaa, bab pengat durian yang nak cerita ni.

Yehaaa! Fevret wa ni, pengat durian makan dengan roti! Jadi sebagai anak mithali saya pon buatlah pengat durian tu. Fuhhh! Sedap beb! Terliuq tak? Terliuq tak? Hahahaha!

Ok, kalau bebel panjong lebo korang mesti taabaca punye aduiii, jadi silalah layan gambar gambar je okeh!

.Tu dia. Punya berlambak lambak. Ni baru sini, belah kanan sana ada lagi selonggok banyak macam ni.


.My Parents tengah kupas untuk buat tempoyak.

.Layan makan durian dulu.
.Pengat durian dalam periuk. Saya buat! Saya buat! Bangga nih!Haha!
.Gambar cun cun atas tujuan pengiklanan. Haha. Bajet!

.Hidangan untuk satu family. Fuhhh! Sedap wooo!
.Cit, adik saya pergi koyak koyakkan roti pastu dia letak dalam mangkuk tu, pastu suap pakai sudu, orang cicah, die buat gitu, last last, saya pon ikut macam tu. Haha! *punyalah panjang caption*


.Dah habis. Yummy!

Amacam, jeles tak? Hahaha. =P

Terimakasih sudi baca! (:

3 comments:

  1. peerrgghh! tak boleh blah!!!
    siyes aku jeles seh!! huhu..

    ReplyDelete
  2. wahhh..bnyaknye durian:)sedapnye~~~heee..

    ReplyDelete
  3. x jeles... pasal sj tak makan ... huhuhu ^^ sj x pandai makan la.... kalo buah durian tu faveret la ... anyway salam perkenalan ye tuan empunya blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers