Tuesday, July 12, 2011

Day 2 - Movie yang Paling Best Pernah Tonton

Assalamualaikum!

Haha. Saya ni jenis yang general. Hape hape pon saya minat taade yang exclusively minat. Sebab apa tau, sebab movie ni layan ni paling paling pon 3jam. Sekejap je pon. Dan saya ni memang suka tengok movie. Pantang cuti study week mesti marathon movie padahal berlambak lambak subject taastudy lagi. Ayoyo.

Saya suka layan movie epik british. Saya suka dialek british. Sedap dengar. Kalau tengok mesti pakai headset, lepastu volume paling tinggi kalah everest dek kerana nak faham. Hahaha. BI saya teruk wokey. Ada siapa siapa nak jadi Sifu BI saya secara percuma dengan penuh dedikasi? =O

Okey, disebabkan saya ni mariner, saya juga minat cerita yang berkaitan marine. Em, lupalah apa tajuk tajuk cerita tu. Hehe.

Eh lupa, saya suka tengok cerita hantu (seram) dan bunuh bunuh. Wawawa. Cerita hantu berlambak lambak dah tengok, cerita bunuh bunuh contoh terbaik adalah SAW. Hehe. Mesti korang taatahu kan, kan, kan?Em, banyak lagi movie tikam menikam, kerat mengerat, potong memotong ni. Tapi saya tak ganas wokey, saya sopan santun. Haha!

.Haaa, ni lah dia. SAW ni ada sampai 7 tau.


Em, saya taaminat cerita romantik. Week, sebab saya taaromantik dan saya kureng suka orang romantik, eh, eh, dah tukar topik lak. Haha!

Ok, stop sini, tiada siapa nak baca pon.



Terimakasih sudi baca! (:

4 comments:

  1. hahah..Cik POP pun suka tengok !!! hahhaa...geli eh tguk crita tue... ahhaha..seram juga tengok..eeee XD

    ReplyDelete
  2. yes ne yang best dapat awek x gedik2...haha

    ReplyDelete
  3. yay sma ah ta suke tgk romantik.. suke tgk epik or triller.. mmg heaven ! hahaa ^^

    ReplyDelete
  4. Wah, ada juga org pompuan sama macam saya... :)

    @muz
    @_@

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers