Thursday, June 30, 2011

Spontaneous Thursday #1

Assalamualaikum!


Melaka Negeri Tercantik dan Terbersih!



Terimakasih sudi baca! (:

6 comments:

  1. fa da lama kot x p melaka.. dulu time ada lawatan last p.. hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. @fa

    Melaka dulu lain, skrng lain. Sekejap je Melaka ni berubah... Cantek dah, pasni, klo bercuti, taapyh pergi pangkor ke, tioman ke, Langkawi ke, Penang ke, dtg je Melaka. Syiok tu!
    :)

    ReplyDelete
  3. saya suka melaka! saya anak jati kedah tapi dilahirkan di melaka n dok sana beberapa tahun... makanya... err ic saya 04... hahaha saya suka melaka sebab waktu tgh hari sana mcm pagi sini... x panas... sini kalau tgh hari jenuh pakai sun block! hahaha

    ReplyDelete
  4. @Shuk_ArChie

    tapi skrg melaka pon dah panas tau.. dan melaka sgt lah maju skrg ni...

    ReplyDelete
  5. yeke? i dulu belajar kat melaka. bersih ker? :)

    ReplyDelete
  6. @Atika Farha ;D

    Biasa lah, ade tmpt yg kotor, tp klo kawasan2 perumahan, kaw2 kampung, mmg terbersihlah,... esp klo kampung, laman2 dia sentiasa bersih.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...