Tuesday, June 28, 2011

Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

Assalamualaikum!

Haa, baca tajuk dah tahu ni entri contest. Hehe. Dah, taapayah pikir lama-lama. Ketuk je banner kat bawoh ni yepp. Ketuk juga even taamo join. Hehe. *ini paksaan bukan relaan.hee*

pesen saya letak banner beso-beso. tujuan ikhlas:nak amek hati TuanBlog Contest.Wakaka.Sila terharu! Wee.

Tanpa bebel panjang lebau, saya telah selitkan bersama gambar yang saya nak pertandingkan*ecece, ayat taaboleyblah*
Taadaa..
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ni gambar kat hostel UMS sebelum pergi kelas-VIVA*presentation Tesis*. boleh dikira ia adalah kelas terakhir di UMS. Wuwuwuwu. Tetiba sedih. Ayoyo....

Mereka yang kena tag:

..CikLolaLala..
..CikFarha..
..NienaShopping2U..


Terimakasih sudi baca! (:

7 comments:

  1. hehe...biar betul, xnak eh nanti muz kena cakap ngada2...haha

    ReplyDelete
  2. @muz

    Uina,letak lah gambar mu yg macho. Hehehehe....

    :)

    ReplyDelete
  3. hehe...jangan nanti jatuh hati susah muz maw pilih....hahaha

    ReplyDelete
  4. kan muz dah cakap...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...