Sunday, June 19, 2011

Seksi! Seksi! Seksi! Seksa!

Assalamualaikum!

PEREMPUAN PAKAI TUDUNG TAPI SEKSI?


Taasangka gila dapat tengok live! Sebelum ni orang lain asyik upload gambar2 dekat FB, buat entri pasal hal tu lah, tapi hari tu saya saksi dengan mata kepala sendiri. Ayoyoyoyo. Sangat sadis. Ni gambar2 yang diupload oleh orang lain di FB*saya sekadar copy paste*.




Pakai tudung dah elok tutup rambut, tapi bila tengok dada, pergh! Nampak lurah kot! Aduhai! Lebih kurang macam ni lah ghuper manusia tu.

.dia ada mata tau, tapi susah lo nak lukis mata.so,MALAS.heeee.


Beliau datang office and sebagai agent AYAMAS. Nak promote kononnye.

Apa tujuan dia pakai tudung sebenarnya? Mungkin dia ada kurap dikepala? Hahahahaha! *Jahatnya Wa*

Saya taanak ulas panjang2 pasal hukum hakam sebab saya  kurang mahir dalam bab2 macamni tapi ia masih cukup untuk saya pelihara diri. Moga Allah bagi hidayah padanya kelak. Wuwuwuwu.

Terimakasih sudi baca! (:

4 comments:

  1. wah dasyat giler...yg pakai skirt tu tak boleh belah.....

    ReplyDelete
  2. gulp....apekh ini??org malaysiakh mrk??mazhab mne mrk gune ni??? *geleng kepala*

    ReplyDelete
  3. pelik juak~ aduss mkin memalukn agama
    -widelia trilobata

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...