Monday, June 13, 2011

Saya Blogger Muslimah

Assalamualikum!

Wah, wah CikLolaLala, suka suki je tag beta eh?Meh sini nak piyat tinge tu..

Bhahahaha.. Gurau je ye CikLolaLala. Haha. Takut le tew pastu berikrar tobat tidak akan tag oPiE iSa lagi kalau takmo kena piyat. Haha. Joke ye Fadilah~

Besh ni join segmen ni sebab rasa nak tahu agak2 blogger muslim or muslimah lagi ramai?Mestilah muslimah ye dok? Haha. En? En? En? En? Kalau tanya Upin Ipin mesti dia cakap 'Betul, betul, betul'...................................

Hehe.TuanBlog Segmen, sila buat test statistik molek2 yep. Taksabar nak tahu ni.

Eh, saya asyik bebebebebebebel ni, mestilah kena promote juga. Dah2, tapaya pikir banyak2, sila ketuk comel2 kat sini.

Benda wajib kalau buat segmen, nah............................copypaste banner lewrh~

.Macam biasa lah geng, Wa letak banner mesti besar2. Btw, pic ni comey macam oPiE iSa.Bueekkk.

Alamok, nak tag siapa? Boleh tag TuanBlog Segmen dop? Takboley? ApaPonTaBoley.ApaPonTaBoley.ApaPonTaBoley.*Ala2 Jambu MaharajaLawak*

Hehe.Joke dear!

Saya nak tag merekalah! CikCdapGebu and CikSufiaTomel.. 



Terimakasih sudi baca! (:

4 comments:

  1. hahaha..x de2,..sye nk tag awak jugak nt..tggu la sye jumpe segmen laen..sekarang nih sye da ade semangat nak membelog taw :)...

    ReplyDelete
  2. Hamboi-hamboi.. Rajin bebeno gamaknye... Haha~

    ReplyDelete
  3. hahaha..sje je aku tgh mud dlm dilema...so mencari idea smil berbelog :)

    ReplyDelete
  4. tq....salam blogger....follow di sini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...