Sunday, June 19, 2011

Lajukan Loading Blog

Assalamualaikum!

Korang yang agak selalu masuk blog saya ni ada perasan tak yang loading page ni dah taa lagi macam tahap Gary spongebob? Mana tak nya, rasa macam2 menda nak letak kat side bar tu. Saya juga suka bebeno letak gambar dalam entri sebesar gedabok, baru syiok kan?Hehe.

Korang punya blog pon macam tu ke? Macam si Gary ni ha?Laammmmmmmbat loading?



Biasanya blog yang 3 columns yang lambat loading. Saya memang bengang kalau masuk site yang slow tahap Gary spongebob. Streamyx rumah saya ni taapenah pula slow.

No worries, ada penyelesaiannya. Ada cara nak lajukan atau erti kata lain kurangkan kelembapan loading page anda! Hehe. Jom!

Haha. Saya taamo buat tutorial tu sebab blog saya taaboleh highlight text. Hehe. Jadi, silah rujuk Mr.Sifu ni. Beliau memang ada banyak Tutorial yang syiok2. Hehe.

Nah, kalau ok, bolehlah letak memacam kat blog anda.Letaklah semanyak mana iklan yang korang mahu! :)

.nanti blog korang akan selaju The Flash ni ha. Okey, tipu.


Terimas ye hencik!

Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers