Friday, April 29, 2011

My Bakal????


Assalamualaikum!

Kali ni OPIE ISA nak buat entry mengada2..Bhahahaha!

Saya nak bercerita tentang ciri2 lelaki yang bakal merampas hak saya dari tanggungan mak dan ayah saya yang tercinta (suami la). Pergh! Ayat takboleyblah.Teheeee~

Takmo lah cakap ciri2 common.  Mesti semua orang sama. Macam CUKUP IMANNYA, SEDAP MATA MEMANDANG etc. I ni memang tak suka bebel benda2 common. Hehe.

Ok, ni adalah ciri2 lelaki yang saya suka pandang dan akan kelihatan sangat happy bila memandang lelaki macam ni. Haha! Tapi OPIE ISA pandai cover ok, happy dalam hati je. Muka cool je!Bhahahaha!

Saya sangat suka tengok lelaki yang pakai tshirt sama kain pelikat! Wah, sangat melayu dan kelihatan sangat cool tau! Hehe.

Oleh kerana OPIE ISA sangat suka, beliau selalu duduk depan tingkap (masa 1st year ni) kerana tingkap bilik mengadap jalan, dan tidak berkelip mata melihat para muslimin yang baru pulang dari solat Jumaat! Wah! Kelihatan agak gatal disitu. Bhahaha. Alah, bukan nengok muka hensem ke tidak. Nengok yang pakai tshirt dengan pelikat je. Hehe. Sejuk bebeno mate ni menengok. Hehe.

Yela, asrama saya ni depan masjid. So, ada mamat2 yang bertshit dengan pelikat je ke masjid. Pastu pakai selipar, wuwuwuwuwu. Sangat sejati dan sempoi. Hehe..

Hehe. Actually ini bukanlah ciri2 sebenarnya, tapi kesukaan je. Hehe.

Saya je yang suka benda gini kot, orang len mana nak mandang orang yang pakai pelikat kan? Tak metropolitan katenye. Puihhhh. Loghat nau. Metro ke metno ke, melayu juga. Hehe.

Berikut adalah contoh2 nya (gambar2 adalah ehsan MR.GOOGLE):
-
-
-
-
-
-
.Contoh je ni. hehe.. cool la mawi gini!.


.Alamak. ni blogger Joegrimjow. Contoh je ye Joe!


p/s: i also like guys with smiling eyes. Hehehehe. macam Cam Gigandet dan Kang DaeSung!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers