Monday, April 4, 2011

Meh sini, Nak Tampo Jap


.Buat muka cun macam ni ok.


Pelik lah dengan perangai sesetengah orang.
Orang yang suka pendam perasaan. *Wau! Opie mengata orang, dia pon apa kurangnya*
Haiz..
Saya memang suka pendam perasaan, better dari berterus terang, tapi saya pendam perasaan diam2, tak buat muka masam, muka bengang.
Haiz.
Jangan lah suka sangat buat muka monyok kak, bang. Nanti cepat tua.
Kalau tak suka, marah takpa, dari anda membuat muka monyok yang kekadang buat orang nak suap selipar toilet di mulut anda. *Auw, terkasar pulak. Almaklumlah, dah lama tinggal Melaka*
Ni pengajaran buat saya juga..
Saya ni memang kuat  merajuk, tapi cepat sejuk beb.
Hehe.
Oklah, malas nak bebel panjang, nanti orang pon taknak baca, bebel je Cik Opie ni. Bako kang.

Terimakasih sudi baca!

1 comment:

  1. apo y ko bebel nih sopie....auww...fonin den..kih2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...