Saturday, April 23, 2011

Dua Orang Jejaka Ke-Minat-an!


Things to do:
Korang mesti ada matlamat hidup kan? Saya? Mesti ah ada. Matlamat utama dan matlamat yang tak utama.

Malas lah cakap yang utama tu. Mesti more or less sama je bagi tiap individu. Macam bawa family or parents naik Haji kan?kan?kan?

Yang saya nak ber-story mory ni adalah tentang matlamat tak utama. Hehe..
Saya teringin sangat nak ada motor berkuasa tinggi, bukan motor awie, tapi yang Erra Fazira selalu bawa tu. Hehe

Tapi dari saya simpan duit untuk beli motor tu, saya lebih rela kumpul duit untuk pergi korea. Apsal lak korea, kenapa bukan eropah? Satu je  matlamat saya, jumpa Yoo Jaesuk and Kim Jongkook! Bhahahhahaha.. Saya admire Jaesuk dari dulu lagi, tapi kebelakangan ni makin minat kat dia. Kenapa Jaesuk tak da Twitter? T_T

Sanggup kumpul duit untuk dia jumpa dia semata2. Yela2, aku minat juga SuJu dan 2NE1, tapi taamo ah jumpa diorang, lebih baik jumpa Jaesuk and Jongkook! Hehe. SNSD? Puihh, lagi hamba tak minat. Menyampah!

Kalau lah satu hari nanti ada rezki jumpa dia, macam mana lah agaknya reaksi saya nanti eik? Mesti gedix and jakun gila! Bhahahahha.. ala, nak wat cane, dah i ni peminat num 1 dia!

Jongkook pula, suka sangat dengar lagu2 dia, suara dia sangat lembut, bila dengar lagu dia, rasa macam faham je.feel habis lah! Suara dia lembut gila, menusuk beb!*ok saya tahu mosquito voice*

Ha, ha, kutuk ah tu. mesti pelik an saya minat Jong Kook. kalau sesiapa ada tengok Running Man or Family Outing, for sure korang menci laki ni kan? tapi say suka banar dengan personaliti dia! ada satu blogger tu siap buat entri pasal mamat ni pastu kutuk2, komentar2 dia pon kutuk gak. ish2, tak patut auw, baik anda kutuk FASHA SANDHA ke! bhahahahahaha..

Kalau disusun Jaesuk, Jongkook, SuJu, 2NE1, SHINee, BigBang, Hyori, Nicholas cage, ShahRukhKhan,,, ofcourse saya akan rembat Jaesuk, pastu Jongkook, pastu baru yang lain2.. Haha..

Saya sanggup datang Korea semata2 jumpa Jaesuk and Jongkook pastu terus balik. Serius ni! Sila lah sponsor tiket saya pergi sana. Saya boleh bawa Maggie banyak2 supaya tak payah beli makanan kat sana, just sponsor tiket je! Desperate gile kan? Haha.

Mesti korang cakap mengada betul. Bhahahahaha. Nak buat macam mana, kalau kita dah minat kan. Hehe. Pelik ke minat Jaesuk orang tua? Yela, kawan saya siap cakap, apa class minat orang tua tu. Cis. Ada class pe, dia MC yang bagus! Kelakar pula tu. Mesti happy kalau jadi orang di sekeliling dia. Wah! Sedang membayangkan sambil keluar kepulan-kepulan awan! Wah, wah, wah!

Dah ah, penat membebel sensorang, bukan ada orang nak baca pon kalau panjang2 macam ni especially apabila saya sedang berangan sensorang. Tak kisah.............. =P

Kalau korang ada pergi Korea, tolong sampaikan salam sayang minat cinta kasih sayang saya pada Yoo Jaesuk ea, Kim Jong Kok jugerk yepp!



.bhahahhaha.sengaja letak gambar kesayangan hamba besar2.jan jeles ah. 


.haih. 



Terimakasih sudi baca bebelan saya yang syiok sendiri ni *kalau korang baca lah kan*

p/s: Kenapa ramai orang lebih prefer rupa dari bakat?


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers