Sunday, April 17, 2011

Amaran ganas seganas Polar Bear!

Adakah saya secomel polar bear? Sesuci murni bebulu polar berar? *Sila jawab ya*
Tetapi adakah saya segarang sebuas seganas polar bear? *Sila jawab, ‘mana ada, opie lembut ah, sopan sutun, lemah gemalai,*
Jadi, kenapa makhluk2 Tuhan paling seksi tu mengatakan saya serupa Polar Bear?
Mereka menyebabkan api-api chenta keluar dari hidung saya.
Oh no!
Kan dah jadi Goku *Erk?*

Mana ada saya sama dengan polar bear. Tenguk dengan mata kasar bersama kanta pembesar gambar2 kat bawah ni.... 
-
-
-
-
-
-
-
-

.ini polar bear.alolo, comel pulak.



.eh, tipu, ni kawan saya.jgn ler marh der.




.Ha, hok ni. Kan comey sopan santun lemah gemalai ni.ops, tertekan extra large pula.*^^


p/s: padahal tahu sebab apa diorang cakap gitu. Hehe. Peaceout!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers