Tuesday, April 5, 2011

Ini Semua Kerana Kau


.Pink adalah payung kawan.Biru adalah air mata kerana kemaluan tahap cipan+sakit tahap dewa.Sila puji lukisan saya yang 'sangat chanteeekk'.

Kerana barang2 free dari Sarawak.. Owhhhhhh~
Oh, tidak.
Sakitnya punggungku.
Ni semua kerana kek lapis free and cenderahati dari Sarawak.
Saya terlalu gelojoh! Ya, memang gelojoh. *Sila ketawa kalau nak kena bako*
Berjalan dengan segera untuk bertemu dengan beliau yang membawa barang2 dari Sarawak.
Turun tangga dengan 50 kuasa kuda dengan memakai selipar toilet yang teramat licin.
Pada saat hari hujan, dimalam hari.
Yang memalukan, jatuh ditangga Utama ke kolej kediaman saya. Public tu oowww~
Apa yang saya Nampak, ada tiga orang makhluk Tuhan paling seksi mengetawakan saya!
Oh, sangat kejam*Sila setuju dengan saya mereka kejam*
Takpalah, punggung sakit pon dapat kek lapis sisik ikan, beg free, keychains. Yeay! *Sila jealous lagi*


p/s:membuang masa diketika kami sedang buat scrap book Malaysia’s Submarine!

Terimakasih sudi baca!

1 comment:

  1. hahahhaa gelak2... gelak guling2.. mekasi BELIAU... coz dpt gak ak mam kek lapis

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers