Tuesday, August 2, 2011

Day 23 - My Dream Wedding.

Assalamualaikum!

Pergh, kemain! Baru 22 ada hati nak pikir pasal kawen. Hamboi, hamboi. Haha. Ala, apa salahnya kan.

Kalau saya memang harapkan wed ceremony yang besar besaran. biar gempakz habis! Tapi kalau dapat bakal yang bukan anak dato', anak datuk, anak tansri maksri ke, nak wat cane kan. Asalkan ada walimatul urus sudae. Hehe.

Ok, andai kata bakal suami dan saya ada duit yang banyak *setelah berpulun pulun  kumpul kan*, saya nak ada satu majlis nikah satu hari, majlis sanding satu hari. Saya juga taanak majlis sanding dan sambut menantu *oleh pengantin lelaki* pada minggu yang sama. Hehe. Kemain ko opie berangan!

Haha!

Next..................
Okeh, then saya nak warna tema merah gold. Korang kalau sekadar pikir dalam benak korang memang rasa old school gila, tapi saya pernah tengok wed tema ni, pergh! Semangat beb! Tapi kalau one day saya rasa ada warna tema yang lebih cantik, ok, sedia untuk tukar. Hehe.

Then, best kalau ada photoshoot.

  • Photoshoot ala ala si lelaki sedang mengurat saya  di zaman sekolah, then waktu kerja, then melamar. Disaat ni saya memrlukan wed photographer yang sangat kreatif supaya photoshoot saya nampak natural. *pergh, kemain kau opie kemain!*
  • Photoshoot semasa majlis sudah semestinya.


Yela, seumur hidup sekali kan. Haha.

Ini semua adalah angan angan semata mata dan akan jadi kenyataan sekiranya bakal lelaki kaya tahap dewa api berserta saya mendapat durian runtuh mahupun saya disponsor oleh orang orang kenamaan. Haha. Jadi korang jangan tercengan pula dan cakap, 'Pergh, baru nak jodohkan Opie dengan abang aku, cancel lah sebab demand sangat!'


Tidak! Tidak! Diulangi, Ini semua adalah angan angan semata mata dan akan jadi kenyataan sekiranya bakal lelaki kaya tahap dewa api berserta saya mendapat durian runtuh mahupun saya disponsor oleh orang orang kenamaan.

Haaaa,  tudia~





Terimakasih sudi baca! (:

4 comments:

  1. heheh wah wah hehe angan2 tinggi hehe..

    xpe sekali sekala berangan x pe kan haha..

    cantik warna tu hehe

    ReplyDelete
  2. tak salah berangan kan~~umur kite sebaya so kite pun selalu jugak berangan wedding cne kite idamkan~~~

    ReplyDelete
  3. mak ai ble telan liur camne...

    ReplyDelete
  4. sapa lah lelaki tu agaknya ye...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers