Friday, August 12, 2011

Aku Panas Dengan Kau. Kau lah!

Assalamualaikum!

Panas seh, panas. Serius tengah panas dengan someone. Rasa loser gila saya ni. Terpedaya, tertipu. Bukannya apa, memang saya ni mudah tertipu, tersangkut. Dunwori oPiE iSa, you just remove dia from your life! Yes! Done!

Untuk pengetahuan semua, saya ni memang mudah terasa 'panas'. Tapi memang cepat cool balik. Tapi dengan someone ni, tak boleh nak cool langsung. Memang takboleh cerita apa yang beliau buat sampai saya rasa panas tahap dewa api. Kalau saya cerita, saya lah loser tu.

Tapi bila pikir balik, apa faedah dia buat saya macam tu. Haih. Tiada apa yang boleh buat, hanya flash him/her away! Semua ada mengenai dia, saya dah remove, biaq p sama dia.


Serabut seh aku nak pikir hal kau!






Ohh no!!!!!!!!!!!! I'm a loser!
Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers