Friday, August 5, 2011

Day 26 - 15 Fakta Tentang Saya!

Assalamualaikum!


  1. Untuk Mereka yang belum mengenali saya in person, 1st impression confirm saya ni sombong, tapi bila dah kenal. Haha. Taamo cakap.
  2. Saya taasuka naik public transportation okeh.
  3. Benci gila dengan tempat crowded!*sah2 la naik public transportations crowded kn*
  4. Saya kureng suka jalan jalan pada public holiday or weekend.. *again, crowded lorh*
  5. Saya sangat suka berjalan dengan family dari kawan kawan. Hehe*syukur dpt family yg supporting gle..ehem3, dr kengkwn*..
  6. Saya sangat mudah nangis aka mudah terluka. Sangat sangat!*gado dgn kwn pon dah nak sob3.
  7. Saya mudah minta maaf dan memaafkan orang..
  8. Saya benci backstabber, tapi saya still boleh maaf kan org yang backstab saya. *Baik kan saya? haha*
  9. Saya sangat suka berkelah. yehaaa! Syiok beb!*cepat2, bawa saya pergi picnic lepas bace ni. Haha!*
  10. Saya pandai berenang dan ada lesen diving tapi GEMUKKKK! Haha..
  11. Saya orang yang paling gelabah dalam dunia. Haha.
  12. Saya tidak suka cerita/drama gedik/cinta.
  13. Saya suka cerita seram dan ganas.Hehe!
  14. Kaki makan pedas tahap dewa api... *Nasib taapernah kena buasir. Hehe*
  15. Muka saya berumur 5 tahun lebih tua dari umur saya. Aigoya....*syukurlah nak ada muka*
  16. SAYA TAAERNAH KURUS, DR BAYI LAGI.. haha…..
Eh, ter-enambelas pulop. Hehe!


p/s: Yeay! Dapat kerja sementara kat MYDIN sebagai inventory asst! :)
Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers