Tuesday, August 9, 2011

Day 30 - Hke 30.. Apa Yang Berlaku?

Assalamualaikum!

Fuhh, lucky this part jatuj pada hari saya 1st time kerja MYDIN. Tudiaaaaa...

Okeh, entri ni mungkin membosankan. Hari ni first day kerja MYDIN. Pagi ada taklimat yang sangat panjang. Dari jam 9.30pg sampai 1tengahari. Pergh! Kematu bontot duduk kerusi kechik dek kerana kerusi besar diduduki orang kechik. Haiz.

Ok fine. Bila dah masuk office inventory, pergh, busy macam mak nenek tahap dewa api wehhhhh! Tula, korang seronok seronok shopping, ada yang bekerja demi memuaskan hati korang tau! Serabut saya tengok semua orang dalam office tu. Nak hantar order sana sini.

Korang kat dalam MYDIN tu lak seronok je shopping eik. Hahahhaha. Itu abru MYDIN secoit keciknya, belum hypermarket. Cheh! macam mana lah diorang kerja.

Ok, actually ni bukan kerja tetap saya weh. Sementara tunggu mana mana panggilan dari kerja yang setaraf dengankelayakan saya, saya kerja je ni dulu. Gaji pon ok, office hour je kot. Saya akan kejra sampai dapat kerja tetap. Atleast i'll gain experience.

Ketat rupanya peraturan MYDIN ni. Macam macam, tapi syukurlah nak anda diterima kerja. Wuseh!!




Akhirnya tamatlah cabaran 30days blog challenge. Gamoknye tak berupdate lah blog saya ni dan tiada sapa lah nak jenguk. Uhuk! Tambahan lagi hari hari sampai rumah jam 7.30ptg, lagilah.. Waaaa!

Terimakasih sudi baca! (:

2 comments:

  1. smoga cepat dt kerja tetap ya :)..

    ReplyDelete
  2. tahniah sebab berjaya mengharungi hari perrtama dengan jayanya...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers