Wednesday, December 29, 2010

21 things you need to know






Sekali lagi mnjwb tag dr cik Mimi..*padahal aku yg dah janji nak wat*.. tp aku tuka title die ckit.. hehehehhe… ^^*

  1. Org yg baru kenal ak, 1st impression diorang confirm aku ni sombong.. *padah xsuke senyum*.. Tp ble dah kenal, ehem2, faham2 jela- and aku mesti tanye, “dulu mesti ko igt aku sombong gle babi kan?” haha
  2. Klo org yg aku xkenal, susah gle aku nak borak pastu ske lak tu ckp ala2 org matang..*ntah pe2 ntah aku ni*
  3. Aku xske naek pengangkutan awam sbb::
  4. Aku xske tmpt yg crowded..*sah2 la nek public transportations crowded kn*
  5. Aku xske jenjalan dgn kengkwn time public holiday or weekend.. *again, crowded lorh*
  6. Aku ske jenjalan dgn family dr dgn kengkawan..*syukur dpt family yg supporting gle..ehem3, dr kengkwn*..
  7. Aku ske and cepat nanges..*gado dgn kwn pon dah nak sob3.
  8. Aku mudah minta maaf dan memaafkan org..
  9. Aku sggup memalukan diri sendiri utk minta maaf kn someone yg aku rase xberbaloi gado.
  10. Aku xske backstabber, tp aku boleh maaf kan org yg backstab aku.
  11. Aku xde kawan rapat dan baik kat UMS.
  12. Aku xrase aku akan rindu kehidupan kat UMS ble aku kua UMS nti.
  13. Aku xberterus terang and xsanggup berterus trg yet aku mesti TERbuat muke ‘pantat ayam’ ble bengang on the spot.. haha
  14. Aku xleh bercakap time nanges.. *ble kol mak, diam, mesti mak tau aku tgh nanges..sob3**btw, rupe ak n sore aku buruk klo brckp time nanges..hehe*
  15. Aku ske picnics.. *cepat2, bwa aku g picnic pas bace ni*
  16. Ske picnics dgn family dr kengkawan..*again*
  17. Aku xske jogging kat public park.. *ish, malu la*
  18. Dulu aku ske tulis cerpen, tp skrg aku ske photoshop. Edit. Edit. Edit.
  19. Aku ske fesyen, tp xpandai berfesyen.. *heh?*
  20. Aku lebih ske make-up kn org dr meMake-up kn diri sendiri..*tp xde sape sudi jd model.. sob3*
  21. AKU XPERNAH KURUS, DR BAYI LAGI.. haha…..


mcm manyak je lagi nak tulis, tp xkan la tajuk nye 21 things kn, so, 21 jela.... (^_^)V


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers