Friday, December 17, 2010

Hornbill Workshop at MIRI day 3

Fuh, Hari ni hari terakhir.. pg ni still de presentation, and ptg plak mjlis penutupan..

Byk gile ilmu yg dpt dr conference ni.. byk la, xtertulis, and sorang ornithologist  stuju nk review FYP aku, aku dah de emel die, nti blh la die tlg id burung2 yg aku jumpe.. hehe....



Xterucap, betape bertuahnye aku dpt join conference ni.. Terimas sgt kat Dr.Saiful sbb sudi bwa aku.. Dah la xdpt kemeje dgn beg, tp Dr.Saiful carikan juga, dpt la beg, kemeje je xdpt, tp dpt pen, cnderahati speaker.. haha... konon mcm aku speaker la.. pdahal participant je.. kah3...



dah smpai miri mestilah ank jenjalan kn.. haha, xdpt la, xde mase, yela, benda nye abes jam 5ptg, mne sempat....


Time 1st day jela, En.Ali tu bwa ktorang g Old Grand Lady.. hehe.. Tp yg penting, ktoang mkan nasi lelapan, name smpena de 8jenis bnda yg dihidang brsame nasi, smbal blacan, 4 ulam, lauk(ikn@ayam@ empal), tauhu, tempe, pe ag eik?mcm kurang 1 lak.. entah, lpe... 3kali kot mkn nasi lelapan, tp yg terbaek kt restoran SURABAYA... hehe

ni gak 1st time aku minum Nes C... haha.. dah lame smpai sabah, xpenah minum Tea C??? haha,, mmg xpenah, tp ble smpai miri, kat miri de Nes C... mmg sedap... YUMMY!!

haha...


Pendek kate, mmg bertuah dpt join conference ni~ 
eh3, lpe lak, disbbkn student Dr.Saiful sume nye pompuan, haha, *ktorang la tu*, rmai panggil CHARLIE'S ANGELS! hahaha....





Esok dah nak balek,,, flight jam 10.45 mlm... wuwuuwuwuwu.. burbye Miri.. 


p/s: aku ngan k.eda telah jatuh hati pd org yg same.. haha..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers