Saturday, February 12, 2011

MyPreciousDoughnuts! Haha!

-My 4th trials-

Phewit! Pandai tak aku buat Donut? Nampak sedap tak?
Haha.
Ini adalah percubaan yang ke-4 kalau tak silap..
First percubaan masa raya haji, *yela, sambut raya haji di UMS kan*, nak la ada something yang special untuk pagi raya kan.Last2, donut tu keras. Tak lembut. Serupa macam tak letak Yis.
Haha..
Tapi yang bagusnya, sambal nya best! Bukan aku yang cakap ea, orang lain ea.. *ke diorang nak jaga hati aku je?huhu.*
Sebab aku buat donut sambal*saya yang sangat sensitive dengan makanan manis.hehe.mesti nak pedas!*
Yang 2nd Trials adalah kononnya nak bagi my costmates makan, tapi, disebabkan tak berapa jadi, aku tak buka bekas tu masa ramai orang, masa orang dah ramai nak balik, tinggal beberapa orang je lagi, baru aku cakap.."saya ada buat donut, uols mau rasa? sorry lah, memang tak sedap.huhu..*

Donut yang ke-3 tak ada ambil gambar pula. Tapi donut dah nak menjadi, tapi masih kureng. Hehe..
Tapi, in my personal view lah kan, yang ke-4 tu ok lah juga. Lembut! Hehe..Tu, tu, gambar yang atas sekali tu.
3rd & 4rd donut tak buat sambal sebab aku dah pindah asrama, so, tiada dapur masak, tiada lesung untuk aktiviti tumbuk menumbuk bawang. Hehe..



-My 1st Trials! Eid-adha special. ecececeh-

-My 2nd Trials-Costmates special.. picture taken from K.Nisa's FB. Thanks K.Nisa sudi display my donut yang xseberapa ni.. Hehe-


p/s: nak resepi?haha. korang google je. Mr.Google baik hati, mesti dia ada bagi nanti. aku pon minta tolong Mr.Google juga! peaceout!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers