Saturday, February 5, 2011

Lawak: Apabila Hantu Berborak




Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka mati...... 

Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati? 

Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan... 

Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan tu? 

Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dalam peti ais...  mula2 aku cuma menggigil, lepas tu anggota   aku mula membeku, kemudian aku rasa dunia aku gelap dan akhirnya.... tapi aku rasa bersyukur, aku mati tanpa banyak kesakitan... . 

Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau 

Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati....? 

Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung... 

Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan sakit jantung? 

Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang. 

Suatu hari, aku balik ke rumah secara mengejut. Aku nampak ada kasut lelaki kat depan pintu. Aku tahu mesti isteri aku sedang bermesra dengan jantan lain.. 

Aku berlari masuk bilik tidur, cuma ada isteri aku...aku tahu mesti jantan tu bersembunyi kat mana2.. aku lari masuk bilik air, tak de jugak, kemudian aku lari ke tingkat bawah, tengok dalam setor, pun tak ade...aku lari naik tingkat atas semula, tengok dalam almari..... sebab terlalu penat aku berlari la aku kena sakit jantung...memang sakit dan akhirnya.... 

Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam peti ais...kalau  tak, kita berdua masih hidup lagi sekarang ni.... heheheheeee. klau tak b'madu la  kite ya..........

p/s: Ni memang copy paste tapi dah lupa mana source dia. Koleksi lama2 ni wei. Ni Cerita lawok, bukan Cerita seriyes, jadi abaikan tajuk. Bhahahahahahaha!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...