Thursday, March 17, 2011

Seronoknya Diving!

Assalamualaikum!!

11 Mac hari tu saya dengan 2orang lagi kawan saya  (Olivia dan Kiay) pergi diving. Seronok lah juga walaupun kat Jeti UMS je. Atleast dapat lah update buku log divr tu…
Hehe.. Malas nak cakap  banyak, kat bawah ni ada beberapa gambar sebelum, ketika dan selepas kami diving..




.Kiay and Olivia.


Check BC and others before go dive!.



.Peace!!.


Mesti jalan mengundur, kalau tak tergelincir and gedebang dengan teruknya! That landasan sangat berlumut.



.Olivia.




 .Me!!.


.Me again..




.Kiay.




.Kiay-seriusnye-.









.Ok, thumb up bukan bermaksud O.K, tp bermaksud naik ke atas. Compressed air dah nak habis ni.



.Kiay and Me! Jom balik.. –Fuh, penat. Erk, penat ker-.



p/s: turbidity air sangat tinggi. Haiya, kabur-kabur bah tu...
    : cr to Olivia sbb mempunyai kamera underwater yang canggih!!! 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...