Saturday, March 26, 2011

Saya Manusia Berperasaan




ok, saya memang se-cute ni bila merajuk.. Memang cute tau..




Memang. Memang saya seorang yang sensitif. Mudah je mengalirkan air mata.
Mudah terusik. Mudah terharu.
Tapi siapa peduli hati yang sedih ni kan?
Siapa peduli kalau saya merajuk kan?
Siapa je yang akan dengar pandangan saya, kritikan saya.
Memang mereka teguh dengan pendirian mereka, jadi salah ke kalau saya member pandangan saya pula?
Perlukan saya dihentam?
Perlukah saya dimarahi sehingga mereka pula yang merajuk dengan saya?
Saya tak boleh merajuk ke?
            “ah, lantaklah dia, merajuk konon.”
Bukan konon, memang betul2 merajuk.
Tak boleh ke sekali menjaga hati saya pula?



2 comments:

  1. Shai!! :(
    .
    Janganlah sedih..saya faham bila kita bagi pandangan orang pandang remeh je.. huhuhu :(
    .
    Take your time to cool down dear. Hope you'll get better soon.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers