Tuesday, September 13, 2011

Lawak: Lembu Mengamuk Teruk!

Assalamualaikum!



Kisah di sebuah kampung....


Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!

Lembu : Kenapa kau kata macam tu?

Ayam : Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!

Lembu : Hah! Buat apa pulak?

Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah mampuih nanti. Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor aku, macamana aku nak dapat anak!

Lembu : Alah! Kau punya masalah kecil je!

Ayam : Kenapa pulak kau cakap macm tu?

Lembu : Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!

Ayam : @#%^#^?????? *hampeh punye lembu!*

.Minum dik, jangan tak minum.



p/s:sekadar perkongsian, sumber dari SINI.
Terimakasih sudi baca! (:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...