Thursday, May 19, 2011

New Look

Ok, the look is not my look, my blog punya look loh.. hehe..

My face pores getting bigger! yeeee, menyampah!

Baiklah, baiklah.. saya tahu blog saya sentiasa huduh. Wuaaaa! Wa tak kreatip loh.. Header pon entah haper2. Tak kisahlah, janji saya sentiasa happy sebab dapat tengok Running Man dengan lancarnya! *Sila bergumbira bersama2 saya!*


Rasanya dah terlalu lama tak update apa2. Pastu tetiba buat entri yang takda maknanya. Yai, eottoke? Jap, hotak ni sangat Jam bila dirumah kerana asyik buka tutup petiais yang kosong dah merenung kosong didapur yang juga kosong. almaklumlah, hujung bulan kak... Haha..

Baiklah, mulai esok saya akan rajin balik! Gambateh!


p/s:baru sehari balik rumah rasa dah naik 4kg. How come???!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers