Thursday, November 11, 2010

Saya Chenta Mereka



Wuhuu, tetiba rase nak cite2 psl family gua..

Mempersembahkan Ayahanda Beta:






Macho konon posing g2.haha.macho la tu.ayahanda beta jugak.ahakz. Ayahanda beta asal Padang Tengku, Lipis. Ala, yg dokek uma SitiKus tu la.. Beliau xgarang la sgt, tp tegas.. Sentiasa tabik kat beliau dlm bab2 agama.. uhuk3. Oh En.Mohamad Isa bin Din, Ayahanda ku!*ayat xblh blah.haha*
Ayah den ni ghajin la juga bekobun. Klo pokok cili ea byk kua hasil, jap lg dio koba la yg boleh buek bisnes. Haha. Ya, bisnes. Mungkin ayah akan berjaye berbisnes ble anak2 ea dah keje, boleh bg modal., nti den boleh joint venture. Hehe… Isa & Kuarge Sdn Bhd.*pergh, name xboley blah*
Ayah den ni klo bwa kreta, klo de buek apo2 kslhn,  polis mesti xbuek apo2, ayah den koba, dio ado baco2 ckit, baco apo, nti lah den blaja. Xsompek blja lg ni haa.. habis degree ni la nti yo. Hehe..

Haa,ni la dae omak den:






Mak den ni org Nismilan. Masakan ea, mmg sodap!podeh jgn ckp la, pergh! Bikin gua lapar ttbe. Pn.Rahimah ni cekgu. Dulu dio la jgak ajar den time skola rendah. Ajar Math, mak ai, garang yang amek.haha.Itu yang math time skola rendah bgus tuh. Berkat kegarangan beliau..
Beliau suke buat roti & muffin.. Sedap tau roti mak den ni buat. Klo dah brjaye buat kek tu, abes riuh.. brjaya la katekan. Muffin ea lebih kurang sedap. Beghobut2, buek ea berjam2, abeh ea, sesaat yo. *ko anak2 ea yg plahap?haha*
Mak den ni kreatif ckit, pndai melukis, seni2 ni dunio dio lah. Klo boleh, satu sekolah dio tu dio yg nak decorate. Haha.*mak, tuka la kojo tu, jd graphic designer ala2 eric leong.hehe*

Mereka adalah Adek beradek ku.

 

Berderet la pulak. 9org semuanya.chantek2, encem2, comel2. Haha. Yeke? Ish, yela! Hehe.
Havoc gle klo semua ade kat ruma. Bising. Bising. Bising. Riuh sgt3. Yg besar menyakat yg kecik, yang kecik slalu bikin panas. Haha. Besh klo mlm2 tgk drama ke, movie ke, pastu hidang teh susu sedap dgn biskut kering. Ish2. Mesti syiok. Itulah the susu kegemaran.xde sape buat ssedap ktorang. The mamak ke, teh pe2 jela, xsedap langsung. Hehe..
Family ktorang ni suke picnic. Tinggal selalu xdo fulus yo. Klo byk fulus ni, tiap2 bulan berpicnic. Ado skali tu pi picnic kek pantai, dr 8pg smpai potang. Abeh itam logam. Biaso ea la kn, ktorng p dgn perut kosong, pastu g masak2 kek sano.haa, baru la syiok kan… haa, ni la bukti ea..





Buat mase ni, sume berjaye jugala jd manusia, xde yg menganggur, buat hal lepak2 mcm org bodo. *buat hal ckit2 tu besa la.hehe*. Buat hal sampai masok jail ke. Pe2 ar.
Rindu gle kat diorang. Huhu.. Sob.sob.sob. *adakah saye sdg menangis?*
Tula, sape suh minta UMS dulu.*1st choice lg*. hehe, dah minat marine, nak wat cane kan.
Xpe2, nex sem dah abes pown. Nti tengok ar muke diorang hari2. Haha.
Heart them!




2 comments:

  1. wow, blog ko dah majoooo...hahhaa..ni kena blanja makan ni.

    ReplyDelete
  2. Dah Maju la sgt, nuffnang xklua la, link within xjd la. haha...
    so, xdpt la blnje mkn. keh3~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...